Vikend oddih v Rovinju in udobje na kvadrat

Pa smo ga dočakali! Prvo morje s tamalim. Sicer je bilo kratko in nihče se ni kopal, ampak pustimo malenkosti. 😉 Oto je končno dobil svojo osebno izkaznico, tako da je bil skrajni čas, da jo mahnemo tudi nekam izven meja naše deželice. Jaz sem že komaj čakala! Najprej je bila moja ideja samo skok do Trsta, Mart jo je še malo dodelal … in na koncu smo se odločili za vikend oddih v Rovinju. 😀 Še dobro, saj so bili ti trije dnevi na morju točno to, kar smo vsi trije potrebovali.

Izbira hotela za popoln vikend oddih v Rovinju

Rovinj se lahko pohvali s kar nekaj zelo spodobnimi hotelskimi namestitvami, med katerimi vsak ljubitelj lepega zagotovo najde pravo zase. Tukaj je elegantni Hotel Lone, družinam prijazni Hotel Amarin, dizajnerski Grand Park Hotel in tako naprej. Vsi trije so čudoviti, vendar za to priložnost ne to, kar smo iskali. Želeli smo nekaj manjšega, bolj intimnega. In ga našli! V starem mestnem jedru Rovinja se namreč nahaja še en biser, Hotel Adriatic. Ravno prav velik (ima samo 14 sob in 4 apartmaje), neverjetno udoben in z vsem, kar potrebuješ za super dopust. Tudi za dopust z dojenčkom.

Hotel Adriatic Rovinj – ljubezen na prvi pogled

Trije dnevi so zadostovali, da sem se v ta hotelček kar malo zaljubila. Najprej zato, ker se nahaja v prenovljeni staromeščanski zgradbi, kar pomeni dvoje: velike sobe in visoke strope. Ja, že tukaj se je zgodila ljubezen na prvi pogled. Soba je bila zares prostorna in opremljena z veliko občutka za lepo. Takoj me je navdušila dizajnerska oprema, decentne štukature z vzorčki na stropu, debele temne zavese do tal … pa vse umetnine v sobi, ki so mimo grede tudi naprodaj. Na našo željo so nam pripravili tudi otroško posteljico (s snežno belo posteljnino), kar je bil še en velik plus. Soba je bila izjemno čista, tudi po Martovih merilih, kar pomeni zglancana v piko po vseh kotičkih.

Skratka mirno bi lahko tri dni preživela tudi samo v sobi, s knjigo v roki in možgani na paši. Brez dvoma lahko rečem, da je bila ta soba ena najlepših in najudobnejših hotelskih sob, kjer sem kadarkoli bila. Pravzaprav idealna za sproščujoči vikend oddih v Rovinju.

Hm, samo malo, kje pa je kopalnica?

Na prvi pogled je delovalo, kot da soba nima kopalnice. A kmalu sva ugotovila, da se v resnici skriva »znotraj« ogromne steklene garderobne omare. Ko sem odkrila skrivni prehod vanjo, se mi je nasmešek na obrazu samo še malo bolj razlezel. Marmornate stene, bela oprema in črni detajli so se čudovito dopolnjevali s črno belim mozaikom na tleh. Prostoren tuš bi si najraje odnesla kar domov. Tisti črni vesoljski radiator v njej je bil verjetno najbolj seksi radiator, kar sem jih videla. In plus točke tudi za vse eko embalaže – milo je bilo v lični kovinski posodici, losjon za telo in balzam za lase pa v keramičnih.

Razgled za milijon dolarjev, pardon, kun

Razgled iz sobe je bil res neverjeten, kot da bi ga nekdo naslikal. Ob sončnem vzhodu si ob pogledu skozi okno dobesedno začutil, kako se prebuja mestece. Ne glede na to, ali je bilo jutro ali večer, smo z Otom lahko opazovali zibajoče se barčice v pristanišču in pisane hiške na glavnem trgu. Pa še zeleni otok Katarina nam je mahal z druge strani. Če greš sem, toplo priporočam sobo s pogledom na morje in ne na notranjo stran, ker razgled ni primerljiv.

Hvala osebju, ki tako pozorno misli na detajle

Všeč so mi hoteli, kjer znajo poskrbeti, da se ti oddih pri njih zares vtisne v vse čute. In posledično v srce in spomin. Ko dobiš občutek, da si jim kot gost pomemben in se zate potrudijo še malce bolj, kot pričakuješ. Recimo: najprej nas na postelji pričaka pismo vodje hotela, kjer nam želi prijetno bivanje. Nič posebnega, ampak napisano je bilo na roko. Na roko! Uau. Pomislila sem, kako lepo, da si nekdo vzame čas in dejansko napiše vsa ta pisemca svojim gostom. Mogoče jih v resnici piše kdo drug in ne manager, ampak namen je bil dosežen.

Kakšnih 20 minut po prihodu v sobo na vratih potrka prijazna sobarica. Mislila sem, da smo kaj pozabili, ampak ne … za še prijaznejšo dobrodošlico nam prinese domač bezgov sok, oreščke in spet na roke napisan pozdrav.

Malo kasneje na nočni omarici opazim tri dišave, s katerimi si lahko odišaviš prostor glede na trenutno počutje. Poleg plačljivega mini bara pa je v omarici tudi pribor za pripravo kave s french pressom. Kava in čaj sta v sobi na voljo brezplačno.

Božanski hotelski zajtrk in najdaljši modri kavč

Prijetno presenečenje nas je pričakalo tudi zjutraj. Gostom postrežejo a la carte hotelski zajtrk v simpatični »zajtrkovalnici«, ki jo krasi kakšnih 10 metrov dolg turkizen žametni kavč. Ki je mimogrede tudi zelo udoben. Čeprav imam čisto rada bogate samopostrežne zajtrke, mi je bilo tokrat ljubše, da so nam ga postregli k mizi. Z majhnim razposajenim dojenčkom je bilo tako namreč veliko lažje. Sveže pečen kruhek, popolni croissant in tris masla, marmelade ter medu so bili zelo obetaven začetek odličnega zajtrka. In seveda omamna skodelica kave. Po želji ti nato pripravijo še jajčka (jaz sem izbrala umešana s šparglji, Mart pa omleto, oboje je bilo krasno) in sveže rezano sadje. Pa sveže stisnjen pomarančni sok. In tudi drugo kavo, če jo želiš. Seveda jo naročiš, kdo je pa ne bi. 😀

Brasserie Adriatic – več kot le “hotelska restavracija”

Kuharji v hotelski restavraciji Brasserie Adriatic pripravljajo poleg zajtrkov tudi slastna kosilca in spektakularne večerje. Restavracija se nahaja v pritličju in povezuje notranjost hotela z glavnim trgom in mestnim vrvežem. Že samo ime namiguje, da imajo jedi nekaj francoskega karakterja, ki pa se prepleta z lokalnimi in sezonskimi sestavinami. Jedi pripravljajo v atraktivni odprti kuhinji, ki vabi poglede radovednih gostov. Tudi Oto jih je z zanimanjem opazoval med delom.

Ker je bila večina ostalih lokalov v mestu zaprta, smo preizkusili njihovo bistrojsko ponudbo prigrizkov že čez dan, zvečer pa si razvajali brbončice ob čudoviti večerji. Saj bi šli drugam, pa je bila edina druga alternativa v centru tako neobetavna, da smo se raje obrnili. 😀 Vse jedi lahko resnično pohvalim – bile so na nivoju, prav tako tudi postrežba. Če se odločiš za vikend oddih v Rovinju, jo nujno poskusi, tudi če za namestitev izbereš drug hotel.

Hrana za dojenčka, ko si v hotelu

Oto je star 8 mesecev, kar pomeni, da smo do zdaj uvedli že vse tri glavne dnevne obroke. Doma mu hrano pripravljam sproti, saj se mi zdi pomembno, da je sveža in tako tudi čim bolj zdrava. Glede na to, da smo šli tokrat v hotel, kjer soba ni imela kuhinje, to prvič ni šlo skozi. Tako smo pač sprejeli kompromis in prvič sem nabavila nekaj že v naprej pripravljenih kašic. Po priporočilu prijateljice sem izbrala znamko Alnatura (dobijo se npr. v Müllerju), ki so baje najbolj naravne (po zagotovilu certifikata Demeter). Podobno je tudi z znamko Holle, ki se dobi v Babycentru, kot sem izvedela kasneje.

Zajtrk sem tako Otu še vedno pripravila sama, in sicer pretlačeno banano in avokado, ki sem ju vzela s seboj. Za kosilo in večerjo pa je dobil sadno žitne kašice. Morda je pojedel malo manj kot sicer, ampak jih na moje veselje vsaj ni zavrnil. Pri prvi je bil najbolj zadržan, pri drugi že malo manj … Ker se še polno dojiva, se zaradi tega nisem preveč obremenjevala. Po drugi strani sem tudi vedela, da bova doma ponovno vzpostavila običajno rutino z domačo hrano. Skratka po naši izkušnji so se kašice dobro obnesle in mislim, da so priročne za takšne primere. Sicer pa sem še vedno zagovornik doma pripravljenih jedi, ki so vseeno bolj polnovredne in sveže.

Kaj početi v Rovinju februarja?

Če si želiš zares spočiti in se enkrat na dan na dolgo sprehoditi, je vikend oddih v Rovinju pozimi dobra izbira. Glede na to, da se sezona začne šele maja/junija, je temu primerna tudi gostinska in ostala ponudba. Mesto je v primerjavi s poletnimi meseci zelooo umirjeno, še galebom se ne ljubi kaj preveč težiti. Vseeno pa je tukaj nekaj predlogov, kaj početi:

• velika večina restavracij in kavarnic je še zaprta, zato greš na kosilo ali na kavo v enega izmed delujočih (npr. zgoraj omenjenih) hotelov. Imajo super kavarne in tudi spodobno gostinsko ponudbo.
  • SPA je vedno dobra ideja. Iz hotela Adriatic te brezplačno zapeljejo do Hotela Lone, kjer lahko brez doplačila koristiš njihove bazene. Ko si že tam, pa si morda privoščiš še kakšno masažo ali lepotni tretma. Krasen SPA imajo tudi v Grand Park Hotelu, v Amarinu pa imajo celo SPA za otroke.
  • sprehod po starem mestnem jedru med pisanimi hišicami te bo zagotovo spravil v dobro voljo, četudi je večina trgovinic še zaprta. Povzpni se še do cekrvice Sv. Eufemije na hribčku in si preberi legendo o njej.
  • za malo daljši sprehod se odpravi iz starega mestnega jedra proti Hotelu Lone, kjer te čaka manjši, a lepo urejen zaliv. Poleti je najbrž nabit s turisti, pozimi pa lahko tam v miru namočiš noge, otroci pa se lahko igrajo s kamenčki.
  • Odpelji se do Limskega fjorda, ki se nahaja med Porečem in Rovinjem (cca. 15 min vožnje). Gre za potopljeno kraško dolino, kjer se lahko sprehajaš ali kolesariš, občuduješ naravo ali pa uživaš v gurmanskih specialitetah kanala – ostrigah in klapavicah.
  • če imaš na voljo cel dan, je odlična ideja obisk Brionov, edinega nacionalnega parka v Istri. Od Rovinja se zapelješ do Fažane (cca. 30 min), od koder pelje ladjica na Brione. To smo si pustili za naslednjič. 😉

Definitivno pridemo še!

Končna ocena prvega morja z Otom si definitivno zasluži oceno 5. Hotel Adriatic sicer ni prav poceni, a je za eno krajše razvajanje vreden svojega denarja. Ne le, da je upravičil naša pričakovanja, tudi presegel jih je. Najboljši dokaz za to je dejstvo, da smo vsi trije spali skoraj bolje kot doma in si resnično napolnili baterije za nove podvige. Po vikendu v Kranjski Gori in zdaj tem se je izkazalo, da Oto potovanja dobro prenaša in je prav zabaven sopotnik. Tako da mislim, da smo sedaj pripravljeni na nekaj daljšega!

Imaš tudi ti kakšno prijetno izkušnjo za vikend oddih v Istri? Bom vesela, če jo deliš z menoj.